ירושלים: גג האולם ייסגר

בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: גג האולם ייסגר

העירייה תבעה וביקשה את סגירת האולם אך בית המשפט החליט: רק גג האולם ייסגר

החלטת בית המשפט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פניית עיריית ירושלים לבית המשפט לעניינים מקומיים, הורה בית המשפט לבעלי אולם קדמא בתלפיות לסגור באופן מיידי את גג האולם לקיום אירועים. ההחלטה התקבלה בעקבות ערעור שהגישה העירייה על החלטת בית המשפט לעניינים מקומיים. ההחלטה התקבלה באופן חלקי בלבד זאת מאחר ובקשת העירייה לסגירת האולם כולו נדחתה.

בחודש נובמבר 2017 נדחתה בקשת העירייה למתן צו סגירה לאולם על-ידי בית המשפט לעניינים מקומיים. על החלטה זו הגישה העירייה ערעור לבית המשפט המחוזי, אשר קיבל את ערעור העירייה והחזיר התיק להכרעת בית המשפט לעניינים מקומיים, לאחר שקבע כי החלטת בית המשפט לעניינים מקומיים התקבלה על סמך תגובת בעלי האולם בלבד וללא עמדת התביעה העירונית לטענות.

לאחר הגשת תגובה על ידי התביעה העירונית לטענות בעלי האולם, קבע בית המשפט לעניינים מקומיים כי יש לקבל את הבקשה ביחס לגג האולם בלבד ולא לאולם כולו.

נקבע כי הליקויים הנוגעים להיעדר יציאות חירום בשטח הגג מצדיקים מתן צו סגירה מיידי, כי אין אישורים בסיסיים היכולים להבטיח כי השימוש בגג כאולם אירועים אינו מסכן את שלום הציבור, ולכן קיים חשש לשלום הציבור המצדיק מתן צו סגירה מיידי.

מהעירייה נמסר כי "עיריית ירושלים באמצעות התביעה העירונית באגף היועץ המשפטי, בשיתוף גורמי האכיפה העירוניים, לרבות מחלקות האכיפה, הבקרה והרישוי באגף קידום עסקים, המחלקה למבנים מסוכנים, רשות הכבאות ומשטרת ירושלים (תחנת מוריה), תמשיך לבצע את עבודת האכיפה על-מנת לשמור על בריאות ושלום הציבור ולמגר תופעת שאלה".



0 תגובות